Kompleksowe skuteczne leczenie pinopresura i akupresura

Pinopresura jest polską metodą stworzoną przez lek. med. Radosława Skłodowskiego, łączy w sobie elementy medycyny konwencjonalnej i niekonwencjonalnej. W jej skład wchodzą techniki: akupresury, refleksoterapii, terapia manualna oraz różne techniki masażu. Całość składa się na kompleksową metodę leczenia. Cała koncepcja terapii polega na zakwalifikowaniu pacjenta według 5 żywiołów. Pacjenta można określić jako: ziemię, wodę, ogień, powietrze lub eter. Każdy typ osobowości może mieć ten sam problem, a zupełnie inną przyczynę. Oznacza to, że odpowiednia ocena pacjenta pod kątem w/w typologii pozwala na dobór odpowiedniej techniki leczenia. W skrócie, pinoterapia, jest nieinwazyjną, bardzo skuteczną metodą leczenia bólu. Działanie terapeutyczne w tej metodzie oparte jest na wiedzy terapeuty z zakresu elektryczności tkanek oraz zdolności organizmu do samoleczenia. Metoda dr Skłodowskiego nie neguje istnienia zjawisk niewytłumaczalnych dla medycyny konwencjonalnej. Jest to nowe spojrzenie na ciało człowieka jako zintegrowany system. Jeżeli jesteś zainteresowany pinopresurą lub akupresurą to zapraszam do gabinetu w Rudzie Śląskiej!

Cena za wizytę: 180 zł

Potrzebujesz natychmiastowej

poprawy samopoczucia?

Pierwsza wizyta
Krok po kroku

REZERWACJA CZASU

Wizyta trwa około godziny. Podczas pierwszego spotkania ustalam przyczynę dolegliwości oraz plan terapii. Zabierz ze sobą aktualne wyniki badań / historię choroby.

PRZYGOTOWANIE

Przygotuj się do zabiegu. Wybierz strój niekrępujący ruchów, możesz również przebrać się na miejscu w strój sportowy.

REALIZACJA

Czekam na Ciebie o ustalonej godzinie. Powiadom mnie o ewentualnych problemach w dotarciu na miejsce.